Diş Beyazlatma Kalemi Yorumları

Lale
Gerçekten harika bir ürün. Yeni kullandım, hızlı ve etkili bir parlatma yöntemi. Doğal diş sarılığı değilde, çay, kahve ve sigara kaynaklı diş sarılıklarına karşı çok çok etkin.

Hande
dişlerimi düzenli fırçalamama rağmen tükettiğim gıdalar yüzünden sararma sorununu yaşıyordum. White Pen’i çok sık değil ara ara kullanıorum dişlerimde artık hiç sararma yok.

Leyla
benimde dişlerimde fazlaca sigara ve çay sebebi ile oluşan sararmalar mevcuttu. ilk aldığımda işe yaramayacağını düşünüyordum ilk kullanımdan sonra fikrim hemen değişti. şimdi düzenli olarak kullanıyorum ve oldukça yol aldım.

Metin
White Pen inanılmaz derecede hızlı ve rahat …sonuçlar ise anında ortada!

Hülya
Fiyatı uygun, süratli, kendi evinizin rahatlığı içinde uygulayabileceğiniz bir sistem. Yani her yönüyle mükemmel bir ürün.

Arzu
Doğru düzgün diş fırçalama imkanım olmuyor bazen. Diş fırçasını sürekli yanınızda taşıyamazsınız ama diş parlatma kalemini sürekli olarak yanımda taşıyorum. Bu nedenle de çok kullanışlı olduğunu itiraf etmeliyim. Kesinlikle çok kaliteli bir ürün.

Yeliz
Arkadaşımın dişlerinin beyazlığını görünce şaşırdım. Nasıl dişlerin bu kadar beyaz diye sordum. Bana white pen diş beyazlatma kalemini gösterdi. Bende sipariş verdim ve çok memnun kaldım. Şimdi arkadaşımla görüşürken birbirimize gülerek sarılıyoruz.

Yeşim
Bu ürün gerçekten mükemmel. İnternetten arkadaşım zorla aldırdı ürünü bana desem yeridir. Sonra alırım dedim dinletemedim. Hemen ürünü aldım, bir gün sonra elime ulaştı. Denedim ve dişlerim bembeyaz oldu. Bende diğer arkadaşlarımı zorluyorum artık 🙂

SİZDE YORUMLARINIZI YAZABİLİRSİNİZ!!!

whitepen sipariş formu whitepen canlı destek

Bu yazı Diş içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın